Στις 16 Οκτωβρίου γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα της Διατροφής,στο πλαίσιο αυτό οι μαθητές των τάξεων του σχολείου μας έκαναν τις παρακάτω κατασκευές
Α τάξη -ΠΥΡΑΜΙΔΑ

Β τάξη
Συγκεκριμένα συζητήσαμε με τους μαθητές για την αξία της υγιεινής διατροφής και τα οφέλη της. Κατόπιν χωρίσαμε τις τροφές που καταναλώνουν καθημερινά σε υγιεινές και ανθυγιεινές.

Στη συνέχεια με σύνθημα ΜΕ ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΕΧΩ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΛΥ κάθε μαθητής ζωγράφισε το υγιεινό πιάτο της ημέρας και τέλος συμπλήρωσε ένα φύλλο εργασίας με τίτλο υγιεινές-ανθυγιεινές τροφές.







Διατροφή και στα αγγλικά για την Β τάξη






Γ τάξη και Δ τάξη




