Πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή 24 Μαρτίου 2023 στηναίθουσα της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας οι σχολικές εκδηλώσεις για την επέτειο της Εθνικής Παλιγγενεσίας.
Η γιορτή άνοιξε στον αύλειο χώρο του σχολείου με σύντομο χαιρετισμό από τον Διευθυντή του Σχολείου μας, κ.Ταουσάνη Νικόλαο
Κατόπιν ο Διευθυντής του σχολείου παρέδωσε τη σημαία του σχολείου μας , παρουσία των εκπαιδευτικών και των μαθητών /τριών,στη σημαιοφόρο του Σχολείου μας για την 25η Μαρτίου, μαθήτρια της ΣΤ΄ τάξης Ζέζιου Αθανασία.
Στη συνέχεια οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης παρουσίασαν τα θεατρικά τους , απήγγειλαν ποιήματα και πεζά κείμενα που είχαν ετοιμάσει ,πλαισιώνοντάς τα με επετειακά τραγούδια για την 25η Μαρτίου και με παραδοσιακούς χορούς που επιμελήθηκε η καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής του Σχολείου μας η κυρία Κανάκη Κατερίνα.
Η όμορφη και συγκινητική γιορτή ολοκληρώθηκε με τον Εθνικό μας Ύμνο!



ΤοΣάββατο 25 Μαρτίου 2023 , ανήμερα της Αργίας της Εθνικής Επετείου της 25ης Μαρτίου , το Σχολείο μας σύσσωμο εκκλησιάστηκε στην εκκλησία του χωριού μας και στη συνέχεια ,μεταβήκαμε στο ηρώο των πεσόντων για την επιμνημόσυνη δέηση και την κατάθεση των στεφάνων.
Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε η παρέλαση όλων των μαθητών του σχολείου μας για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου, στον κεντρικό δρόμο του χωριού.
Τον πανηγυρικό λόγο της ημέρας εκφώνησε , η Νηπιαγωγός μας , κ. Μπουρτζή Μαρία.




ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!